Ga terug naar ander werk

Corporate redesign

online telecomspeler

Om nieuwe inzichten op te doen voor een nieuwe website is Konstruktiv o.a. gevraagd om vanuit een frisse hoek een redesign uit te voeren.

Redesign

Op basis van de wensen zijn we gestart met het verzamelen van nieuwe ideeen en daaruit zijn 6 richtingen ontwikkeld. Ieder met een eigen identiteit.

Hoe dan?

6 versies

We hebben niet alleen gekeken naar de bestaande huisstijl. Vooral vanuit  de tech/strategie hoek gekeken naar andere inzichten:

Oranje
Proces in animatie weergeven. Fotografisch insteek.

Blue banner
Diepte creëren. Lijsten. Call-to-Action. Animaties (contact momenten).

Fresh Fiber
Lichte insteek. Grid terug laten komen.

White Rabbit
Rood en blauw in. Tech-look and feel.

Berlin Flag
Hippe variant met uitgelichte klant. Stijl element van I/O schakel.

Tech
International look. Foto’s laten spreken.

Het online gevoel overbrengen

  • Regel alles online zelf
  • Als ondernemer alle touwtjes in handen
  • Je bent zelf het contactpersoon, maar je krijgt de volledige ondersteuning van een grote organisatie.